Prinsen min! ♥

Ska ta och försöka natta min lilla goúnge alldeles strax, fast han är ganska pigg då han sov en sväng på stan sen i bilen på vägen hem! ;)
Men som sagt gör absolut ingenting om han är vaken till 20 idag istället för at sova kl. 19 då han ska va hemma från dagis imorgon pga. att blivit väldigt snorig sen är även T ledig så mysigt med hela familjen samlad en Fredag! ;)
Bara få sova ut och mysa i sängen på morgonen alla 3 (eller 4) ;) ! ♥

När lillfisen min har somnat så blir det att lägga sig i ett varmt härligt bad, känner mig ganska trött och sliten...
Även jag är väldigt förkyld, hostar som en tok och snorar...
På kvällarna får jag väldigt svårt att andas också, så hoppas det inte är nå allvarligt...
Kan även komma stunder på dagen som jag får svårt att andas, bara det inte är astma man har åkt på!
Går det inte över så får jag kolla upp detta.
Men kan ju ha med förkylningen att göra också, den har ju äntligen slagit ut!
Har gått i flera dagar och kännt mig trött & hängig.

Nu ikväll har jag även fått blåsor & sveda runt läpparna och klåda i ansiktet.. vad nu detta kan vara?!?!
Aja, bara gilla läget helt enkelt!

Nu ska jag mysa med min lilla prins, sen nattning! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0