Zzzz, är så trött!


Lillfisen sussar gott och jag har lust att göra detsamma! ;)
Men känns som det är för tidigt att gå och lägga sig nu, men vi ska visseligen upp tidigt imorgon och iväg till dagis!
Ska nog ta och lägga mig i soffan och mysa med storälsk och lite gotta & glo på dumburken! ♥

Känner mig helt slut efter denna dagen, gått på stan, shoppat m.m...
Vi har ju haft hur underbart väder som helst idag, soligt, plussgrader och hur skönt som helst ute!
Hittade en del saker, dels köpte jag en klädhängare som Liam kan hänga sina ytterkläder på, sen vart det även korgar som jag ska ha stå på hatthyllan med saker i som tex. vantar, mössor, halsdukar på vintern och på sommaren, keps, solhatt m.m! ;)
Vart även lite annat smått och gott som fick följa med hem! ;)

Innan jag drog på stan så bakade Liam & jag semlor (semlebullar) och jag måste säga att dom vart riktigt smaskiga! ;)
Älskar verkligen hemmagjorda semlor, så mycket mycket mycket godare än köpta, torra & hårda semlor! ;)

Så efter middagen idag som bestod av hemmagjorda köttbullar & stuvade makaroner så tog vi och smaskade en varsin semla till efterrätt! ;)
Ända Liam sa när han åt var: Mmmm... ha ha ha goooofisen!
Så semla var riktigt gott tyckte han! ;)

När jag gjorde semlorna så gjorde jag både mellanstora semlebullar & minisemlebullar...
Minisemlorna gjorda jag dels för att Liam ska kunna äta ist. för att man gör en stor semla åt honom! ;)
Så det vart en hel del semlebullar, så nu är det massa i frysen och bara plocka fram när man känner för fika eller blir sugen på en riktig fettis semla! ;)



Nä, nu blir det mysa med storälsk som ska jobba imorgon igen...
Men skönt, det är snart helg igen...
Jobbar ju bara Tisdag, Onsdag & Torsdag! ;)

Hoppas ni har haft en riktigt bra dag i det underbara vädret...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0