Våran Tisdag!

Imorse åkte jag iväg och handlade hem lite saker som fattades i kylskåpet m.m
Sen var jag även iväg och hämtade ut paketet med Liam´s hoppkossa! ;)
Men blir så sne då det fattas en bit till pumpen som jag inte vet vart den är riktigt, så den gick ju inte att blåsa upp men pumpen då!
Men älsk satte sig och blåste i lite luft ändå, så den gick ju att sitta & hoppa på ändå!

Har tagit en del bilder på klimpen idag! ;)
Som jag nu har lagt in på bloggen som ni ser, orkar inte lägga in allihopa men dessa får duga! ;)
Liam har haft full energi totalt hela dagen förutom när han sov 1½ timme mitt på dagen...
Just nu sitter han och kikar på Rosa pantern & hans vänner, han ska alldeles strax få välling och gå och sova!

Var ju meningen att jag skulle städa och dona en massa här hemma idag, men så har det inte blivit utan jag har busat med min underbara prins hela dagen!
Vi har både haft rally här hemma, ritat, kollat tv, busat, badat och en massa andra roligheter! ;)
Så denna dagen ahr gått fort...
Och hoppas morgondagen kommer gå lika fort så imorgon blir det att städa här hemma innan jag åker bort på Torsdag! ;)
Så man kommer hem till en nystädad lägenhet, eller om den kommer va så städad vet jag inte eftersom storälsk och lilleman lär röjja järnet här hemma när jag är borta! HaHa
Dom kommer få det så roligt så!

Jag har iaf. fixat till lite i vardagsrummet då Liam´s rum är så himla puckat byggt så har jag tagit ut hans "gummi" siffermatta, bord & 2 st av hans pallar till vardagsrummet så han kan sitta där och rita, läsa bok eller vad han nu vill göra! ;)
Vart mycket bättre i hans rum, nu finns det mer plats som man kan sitta och bygga med lego, klossar eller vad man nu ska göra! ;)
Tog även ut hans bilbana, eller vad man nu ska kalla den! ;)
Det är ju som sagt i vardagsrummet vi ägnar den största tiden i, men i hans rum är det vi bygger med lego, klossar och andra saker...


Nä tyckte det vart bättre iaf. sen kan man ju alltid flytta bort det när den nya kommer om det skulle vara så!
Men ska försöka fixa och dona här hemma så det blir mer plats!
Har även funderat på om barnen ska få vårat sovrumm och vi tar Liam´s rum, men känns så tråkigt då man har renoverat hela Liam´s rum helt själv och slängt ut en massa pengar på tapeter, bord, och allt grovjobb!
Men det återstår att se hur vi gör med den saken sen! ;)
Är ju inte ens säker att vi kommer bo kvar här så värst länge till, vi vill ju helst flytta här ifrån!

Nää, nu ska jag fixa välling & gosa med min klimp innan han ska sussa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0