Usch, för denna febern...

Som sagt Liam har feber igen och ligger och sover bredvid mig här i soffan!

Men som sagt 1-2 veckor efter 1½ års vaccinet mot påssjuka, mässling & röda hund så kan dom åka på feber, liknande röda hund utslag och torrhosta!
Och det är de jag tror Liam har åkt på nu, men även att han åkte på ögoninflamation som nu har gått över!
Men vi får se, håller det i sig så får dom kolla honom så det inte är någonting annat!
Tycker så synd om min lilla ögonsten! ♥

Men nog om det... någon gång blir han frisk, pigg och den gamla vanliga goá Liam igen! ;)

Idag har jag hunnit med en massa här hemma, så himla skönt!
Anki kom in och var "barnvakt" medans jag fixade och donade här hemma, dammsög, svabbade golven, plockade & donade, fixade lite i förrådet, var ute med grovsopor & vanliga sopor, bytte gardiner i Liam´s rum och även tvättat och hängde upp den!
Till middag åt Liam ingenting men är glad att han åt en sockerkaksbit med vaniljvisp när vi fikade iaf. det är ju någonting! ;)
Sen vällingen är helt orörd!

Aja, känns skönt att ha städat här hemma...

Har även vart iväg och postat ett litet "brev" till världens goaste guldklimp Noe! ♥

Nu sitter jag i soffan och kollar på Sveriges mästerkock och bara är!

Imorgon är det dags att åka till MVC och Anki åker med och tar hand om Liam medans vi är inne och pratar med våran underbara BM, tar prover m.m! :)
Skönt för Liam att komma iväg och leka lite granna, han är ju frisk annars så skulle han få stanna hemma men eftersom han endast har feber på kvällarna så kan han lika gärna få åka med! :)

Efter MVC åker älsk nästan direkt till sjukan
sen direkt till jobbet så vi hinner ju inte umgås så värst mycket med honom imorgon! :(
Men skönt att han är hemma och ledig Fredag & Lördag ♥ äntligen hela familjen samlad! :)
Hoppas det ska gå bra för älsk på sjukan imorgon, håller verkligen mina tummar & tår för att det ska gå BRA!

En annan sak som händer imorgon är att det nysläppta spelet Test Drive 2 Unlimited till Xbox 360 som vi förbokat kommer i postlådan! Wohooooo
Som både jag & älsk har längtat efter att det spelet ska släppas och nu äntligen kommer det!
Inte för att vi hinner spela så värst mycket förutom när Liam sover eller är borta, men ska bli så kul! :)

Nog för mig idag, nu ska jag bara ta och slappa framför dumburken och ta någonting och käka! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0