Tänker tillbaks...

... på tiden när jag låg på BB och väntade på att få se min lilla prins för allra första gången! ♥
Det var en sån underbar känsla, och nu längtar jag så mycket efter att få se `´Lillen`´ för allra första gången!
Att få sitt barn som levt inne i ens mage i 9 månader på bröstet är en sådan underbar känsla, den går inte att beskriva utan den MÅSTE upplevas! :)
Jag längtar verkligen tillbaks, fast är samtidigt väldigt nervös denna gången eftersom ALLT gick så fort när Liam ville komma ut! :)

Vaknade av att vattnet gick vid 05 på morgonen men fick aldrig några värkar eller nå sådant så vi var helt inställda på att vi skulle få åka hem igen!
Men när vi väl kom in och dom satte på CTG kurvan så kom värkarna och jag var öppen 5 cm...
Så in på förlossningsrummet på en gång och då var jag öppen 7 cm! :)

Från den första krystvärken så tog det 8 minuter så var världens vackraste prins ute och fick se världen för allra första gången! ♥

Åhhh, vad jag längtar efter `´Lillen`´, efter att bli en familj på 4! ♥
Liam kommer bli en sådan fin och stolt storebror, det vet jag! :)
Han är så underbar med andra barn! :)
Vårat lilla charmtroll! ♥

Wohoo... imorgon går jag in i v.23 enligt Familjeliv...
Men enligt Babycenter går jag in i v.23 idag...

Att det kan va så olika från sidor till sidor,
fast det är samma datum man skrivit i...

Babycenter stämmer ju ganska exakt eftersom jag vart flyttad 5 dagar frammåt och jag gick in i en ny vecka varje Söndag förut... och 5 dagar efter det blir ju Fredag & inte Lördag! ;)
Så vad ska man gå på?!? Familjeliv eller Babycenter? :)
Egentligen spelar det ju ingen roll! HaHa
Men samtidigt kul att gå vecka för vecka tills `´Lillen`´ är ute!

Söndag, Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag!
Hmm, ska nog gå in i en ny vecka varje Fredag så jag kör på det eftersom `´Lillen`´ är beräknad till Fredagen den 10.e Juni! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0