Tack snälla älskling. ♥

Åhh, min stora kärlek tog hem en MASSA Kexchoklad Blåbär igår från jobbet! :)
Den är ju bara såååå god! :)

Första gången jag provade den var när vi var på 1½ års kontrollen med Liam (20/1-2011) då jag var så hungrig efter BVC så gick vi till Statoil och köpte en korv!
Då fick jag syn på just Kexchoklad Blåbär så var bara tvungen att köpa den, och den verkligen smakade blåbär!
Smälter i munnen! ♥
Älsk har ju tjatat om att den är sååå god eftersom dom har den på jobbet och han har ätit den ett antal gånger! :)
Han jobbar ju på ett lager som har ALLT! :)

Vad jag vet så finns den inte i vanliga butiker ännu men ska komma, är bara Statoil som har den vad jag vet just nu!
Läste någon stans att den skulle komma till andra butiker under v.6 så den borde komma snart! :)

Liam tycker också om kexchoklad blåbär så det ska han få en bit idag! :)

Blir perfekt att mumsa på nu när det är Fredag och vi ska ha en riktig mysdag/kväll... ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0