Sötplutten min... ♥

Min fina lilla prins ligger i sin saccosäck och kollar på Nalle Puh! ♥

Vi har precis käkat lite middag, vart chickennuggets, couscous & sås...
Men som vanligt åt inte Liam så värst, tog en liten nuggetsbit och tuggade på mer än så var det inte.
Hoppas han kommer komma igång med ätandet och så snart! :)
Men dom svälter ju inte ihjäl precis!

Han har börjat bli lite gnälig till och från nu, så frågan är om febern börjar komma tillbaks...
Ska ta och kolla den snart, han som vart feberfri och hur pigg & glad hela dagen!
Han har inte ens velat ha sin välling han får innan han ska sova på 1 vecka, men var så förut också fast han inte va sjuk sen ville han helt plötsligt ha välling igen! ;)
Han har väl sina perioder! HaHa

Jag skulle som sagt städa idag, men har endast diskat upp det jag har använt när jag laga mat & vi åt, plockat lite leksaker, Liam´s böcker och satt på en maskin med tvätt...
Så nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga upp tvätten!

Sen ska Liam få ta sig ett härligt bad, och kanske jag med! :)
Liam är inte så förtjust i att bada själv helt plötsligt, då vill han gärna komma upp nästan på en gång men badar man tillsammans med honom så vill han absolut inte gå upp! :)
Han är lite rolig våran lilla prins! ♥

Ikväll när Liam har somnat så ska jag ta och göra några olika headers till min blogg tror jag och se om det är någon jag verkligen fastnar för! :)
Ska även pilla ihop en header till Sara! :)

Nu verkar klätterapan ha piggnat till liv (men han känns varm), han ska kittla mig och upp på mina axlar och hålla på! :)
Ska ta och ta hans temp nu också...

Inte lätt att sitta och skriva då så jag avslutar detta inlägget! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0