Sitter här...


... med en febrig liten kille som vaknade och var jätteledsen! :(
Han sitter tätt intill mig och kramar om min arm! ♥

Har precis gett honom lite alvedon så får se om han vill somna om eller om han kommer va vaken ett tag till!
Jag är så fruktansvärt less på dessa j*vla tänder som håller på och vägrar komma upp helt och hållet...
Liam som vart så himla go & glad hela dagen och vart helt feberfri!
Så kom febern tillbaks nu ikväll, men han somnade sen vaknade av att febern hade höjts till 39,8...
Hoppas verkligen att detta skiten kommer ge med sig snart!

Ögoninflamationen är hur bra som helst, helt borta...
Snoreriet har också blivit lite bättrem är inte alls lika mycket som innan...
Däremot hostan är som värst på kvällar/nätterna, men hoppas verkligen den kommer försvinna snart också så han kan sova ordentligt utan att vakna att han har värsta hostattacken.

Mmm, imorgon är det redan Onsdag en dag närmre tills vi ska till BM på kontroll & prata en massa...
Ska bli så mysigt att höra och mäta hjärtljudet där...
Även få reda på när vi ska in på UL igen! ♥

Det som är lite tråkigt men ändå bra är att älsk ska åka in på sin 1.a kontroll efter vi vart hos BM sen åker han direkt till jobbet! :(
Så det kommer bli en LÅNG dag utan honom, men sen är han ju ledig Fredag & Lördag! ♥
Hoppas verkligen det ska gå bra på kontrollen... sen få reda på vad dom ska göra resten av tiden!

Jag hoppas verkligen att T kommer se till att dom går igenom hela honom så skiten inte har spridigt sig vidare eller nå sånt!
Men det lär han nog göra! ;)

Nä... ska ta och mysa med min lilla sjukling och hoppas på att han kommer somna om! ♥



Kommentarer
Martin

Sv: Att bara få "vara" är ett måste ibland för att klara vardagen smidigt. Ha en riktigt mysig resa!

2011-02-08 @ 23:02:47
URL: http://edgeman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0