Puuh...varmt att städa!


Men snart är all städning klar som jag hade tänkt göra idag! :)
Har tvättat & hängt upp 2 maskiner tvätt, diskat & plockat i köket, dammsugit, plockat & donat lite granna, lagt in alla Liam´s leksaker (som han drar ut i vardagsrummet igen) och snart ska vi ta och äta lite granna!
Ska även ta och svabba golvena här senare!
Badrummet får jag ta och rengöra senare eller imorgon, har iaf. dammsugit där inne!

Tror Liam & jag ska ta och äta rester från igår... nämligen min goda pastasallad! :)
Det var riktigt gott och finns som sagt ganska mycket kvar! :)
Orkar inte ställa mig och göra iordning någon mat och känner verkligen inte för någon varm mat just nu! :)

Liam har sovit ganska så mycket idag så han lär ju vara pigg ikväll! :)
Men han ska ju som sagt inte till dagis på hela veckan eftersom han går på antibiotika och jag vill helst ha honom hemma så han får vila ut sig ordentligt innan han går tillbaka till dagis och busar med dom andra barnen!
Så han kan gott få vara vaken, men oftast blir han trötter vi 19 och vill sova så får väl se hur det blir ikväll! :)
Imorgon är den sista dagen för lillfis att få antibiotika och jag hoppas verkligen att skiten har försvunnit och att den inte kommer tillbaks... dumma lunginflammation! :)
Men han är ju som sagt mycket bättre nu, enbart hostan och ytterst lite snorighet kvar! :)
Fast hostan är inte torrhosta längre, utan nu får han upp slemmet som han har haft!
Och det var tydligen mycket enligt läkaren...

Eftersom Liam sovit en massa idag har jag haft tid att sitta och spela lite Xbox 360! :)
Har fastnat totalt för spelet TDU2 (Test Drive Unlimited 2)...
Älskade 1.a TDU som vi även har men 2.an är så grymt mycket bättre och roligare! :)
Så när lillfisen somnat ikväll blir det att spela igen! HaHaHa
Skönt att inte sitta vid en dator på kvällarna utan nu har man lite annat man kan göra också! :)
Och speciellt när det inte är ett skit på dumburken! :)

Nää, nu kurrar magarna så vi ska gå ut och käka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0