Pissväder...


... är vad det är idag... blåser storm, kommer ner sådan där äckligt vitt från himlen... suck jag är så less på snö nu! :)
Men det verkar va snöblandat så hoppas verkligen det frösvinner lika snabbt som det kommer! :)
Man ska väl va glad att det blåser då töar det bort fortare... HaHa

Fast att bara se det vita skiten får en att vilja spy... även om det inte är så mycket!
Längtar verkligen till våren, sommaren, solen & värmen... den får gärna börja komma redan nu! :)

Inatt har Liam sovit ganska så bra, har inte alls låtit sådär rossligt som dom tidigare nätterna sen har han vaknat til några gånger men har bara vart att lägga på han en pläd/täcke eller ge han nappen så har han somnat om på en gång igen! :)
Jag hoppas verkligen att han ska va på bättringsvägen...
Men som sagt, kvällarna är värst... då kommer febern och han blir allmänt seg och bara somnar, igår när jag tog tempen så hade han 39,8 grader! :(
Tycker det räcker nu... men jag är väldigt glad att han är så pigg, glad och leker på dagen! :)

Fick även i honom liiite mat igår, var inte mycket men han åt en kycklingbit sen åt han även en minimal bit av sockerkaka! :)
Det är inte mycket men är ju alltid någonting, däremot dricker han mycket vätska, både saft, vatten, saftsoppa, nyponsoppa & blåbärssoppa så jag är glad för det!

Idag ska det städas & donas här hemma... även föröka hinna med att fixa bästa Sara´s design på hennes blogg! :)
Men det ska jag nog ta och hinna med! :)

Storälsk & lillälsk ligger fortfarande och sussar gott, men har en känsla av att Liam kommer att vakna snart så jag ska ta och gå ut och fixa iordning lite i köket, sen ska jag nog ta och börja plocka & dona här hemma så jag får iordning innan storälsk ska åka och jobba!
Så skönt när han kan roa Liam medans jag städar, går lite fortare då! ;)
Fast Liam älskar att hjälpa mammsen att städa, speciellt gå runt med dammsugaren & svabba golven! HaHa

Hoppas ni får en riktigt bra Tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0