Orken dog ut...

Tur jag han fixa och dona lite granna innan orken försvann helt och hållet...
Har plockat och rensat i en garderob, och hållt på & fixat i ena klädkammaren, dammsugit lite granna men har fortfarande kvar saker som måste göras!
Ska kasta in en maskin med tvätt, dammsuga klart, svabba golven, småplocka & dona!

Men min ork och lust försvann när vi hade ätit lunch (korv m. bröd).
Så nu är både Liam & jag hur trötta som helst så funderar på om vi ska gå och vila lite, men som vanligt har `´Lillen`´ vaknat till liv och ska hålla på och buffa & ha sig! ♥
Då är det inte så lätt och vila! :)

Fast ska ändå ta min lilla klimp och lägga oss i sängen och bara vara så får man se om man somnar till slut! :)
Skulle va skönt att få sova ett tag och samla ny kraft till att fortsätta med städningen!

Ska höra med Anki om hon kan ta Liam en stund sen så jag får fixa och dona här hemma själv...
Går lite fortare då än om han ska va med och röjja fram allt igen som jag plockar/rensar bort! :)

Han trivs med Anki & älskar att leka med deras hund Ozzy! ;)

Näää.. nu lockar sängen! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0