Mys Lördag...

När jag kom från båten och till Södertälje så kom Linn & Noe och hämtade upp mig och vi drog vidare hem till mig...

Linn & Noe fick varsin liten present som jag köpte på båten! ;)
Hoppas dom vart nöjda!

Hämtade älsk & lilleman sen drog vi till donken och käkade, efter det drog vi vidare till Jysk och kikade...
Och där fick Liam syn på en mjukishund och den skulle han absolut ha så självklart fick han den! ;)
Han mös med den som en tok... sötplutten!




Var riktigt mysigt att träffa Linn & Noe idag!

Nu ska jag mysa med mina 2 favoritkillar och äta varm macka med korv & ägg! ;)

Tjiiing!



Kommentarer
Manne

Hurra för donken!

2011-02-19 @ 19:58:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0