MVC

Det gick kanon på MVC idag och allt såg och hördes kanon ut! :)
`´Lillen`´ verkar växa på som h*n ska och allt så troligen behöver jag inte åka in och ut på en massa UL & kontroller denna gången! :)
Men vi ska se nu när vi ska tillbaks om 1 månad, om det blir UL då eller inte beror på hur magen växt osv!
Jag känner ju själv denna gången att bebis växer mer än vad Liam gjorde! :)

SÅ jag hoppas jag slipper alla kontroller och grejjer denna gången för det är inte kul att åka in och ut hela tiden på en massa sånt! :)

Men som sagt bebis mådde kanon och hjärtljuden och allt var kanona!

Likaså har BF blivit ändrat IGEN, men ändå sa hon när vi va på UL att de vart beräknat till den 10.e Juni och nu är det plötsligt beräknat till den 9.e Juni! :)
Aja, `´Lillen`´ kommer när h*n är redo! ♥

Det ända som var lågt var mitt blodtryck och järnet!
Men det ska nog gå bra! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0