Lillfisen & jag...


...har omublerat om i hans rum! ;)

Men Liam var mer för att dra fram ALLA leksaker istället för att plocka undan dom! ;)
Ligger bilar, klossar, duplo & pussel precis över hela rummet och han har även dragit ut en massa i vardagsrummet som älsk rensade tidigare idag! ;)

Men det är bara gilla läget, så är det att ha barn! HaHa
Och snart är dom 2 som röjjer järnet här hemma, tiden går ju så himla fort! ♥

Så nu har jag att göra idag, plocka, plocka och återigen plocka leksaker! ;)
Men tror jag ska ta och rensa ut en massa leksaker från rummet IGEN, han leker ju oftast bara med bilarna, duplon, tågbanan & klossarna!
Så det andra kan lika gärna åka ner i förrådet... ska bara försöka komma in där! ;)
Är helt knökfullt där inne och Liam´s leksaker, barnkläder och allt ligger längst in i förrådet så det lär nog ta ett tag!
Vill gärna ha ALLA barnsaker på samma plats så man vet vart man har det, smidigt när man ska ha någonting!

Som det är just nu tycker jag att det är alldeles för mycket leksaker här hemma! ;)
Ligger leksaker precis överallt... bortskämda unge! ♥

Sen får jag se om underbara Linn ska ha hörnhyllan som stod i Liam´s rum för vi har inge ledigt hörn att ha den i! ;)
Skönt att bli av med den, för i förrådet får den absolut inte plats att stå i!

Hoppas verkligen att vi kommer få mer plats i förrådet snart då vi måste ner med ännu mer saker när `´Lillen`´ kommer... HELST INNAN, är ju en del saker som ska bort som Liam´s gamla säng ska Carro ha...
Sen ska det rensas i hallen där nere för en del saker som står där ska in i förrådet, nu är det för fullt för att ens kunna fixa & dona plats där inne!

Näää, jag ska ta och fortsätta städa här hemma innan Anki ringer och säger att vi ska åka iväg och handla om det nu blir av! ;)

Ska även ta och kasta in en maskin tvätt till, tog hem massa kläder och så från dagis idag som jag ska ta och tvätta upp! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0