Liam är sjuk... stackarn! ♥

Jag lider verkligen med min lilla prins just nu... ♥
Han har åkt på värsta ögoninflamationen, är dundeförkyld & jättehostig! :(

Så imorgon blir han hemma från dagis
, mysigt att ha honom hemma när även storälsk är hemma och ledig! ♥
Men jobbigt att han ska va så dålig, hoppas verkligen det kommer gå över fort!
Han andas bättre nu än vad han gjorde igår/inatt så det känns skönt!
Får se om hostmedicinen hjälper lite granna, man kan ju alltid hoppas!

Idag blir det enbart att vara inne och mysa, kolla film och bara ha det bra, då Liam är väldigt dålig sen blåser det typ "storm" här, fast har plussgrader så det är skönt de!
Men dom hotar med att det ska komma snö till helgen och det hoppas jag VERKLIGEN INTE att det gör!!!

Vi har precis ätit lite lunch. (Hemmagjort potatismos från igår, korv & grönsaker)
Liam åt inte så värt mycket, men jag förstår honom... huvudsaken han dricker vätska!
Får se hur det blir till middag då vi ska äta pannkakor, han älskar ju pannkaka så hoppas han ska äta lite iaf.

Jag & Liam ska ta och gå & lägga oss en stund och vila nu...
Känner att jag behöver det, är så himla trött men så har `´Lillen`´ vaknat till liv och buffar på som bara den så får se om man kan somna! :)
Är ju så himla mysigt att bara ligga och känna bebis! ♥
Liam brukar lägga sitt huvud mot magen och lägga handen och smeka/klia på magen!
Han är så himla mysig våran lilla prins! ♥
Tror vi ska ta och lyssna på `´Lillen´s`´ hjärtljud & rörelser innan vi lägger oss och vilar, det är någonting som Liam tycker om att göra! :)
Han börjar jämt prata med `´Lillen`´ när han hör hjärtat slå eller när h*n rör på sig! :)

Myspys! ♥

Hoppas ni får en bra Tordag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0