Kvälleri kväll...

Nu sitter man här ensam framför tv´n och glor på Sveriges Mästerkock! :)
Jag känner mig faktiskt ganska pigg nu ikväll än vad jag har gjort dom senaste kvällarna...
Och skönt att man KANSKE kan få sovmorgon imorgon då Liam inte ska till dagis förns på Fredag igen! :)
Man kan ju alltid hoppas...

Tänk imorgon är det redan Torsdag och sista dagen på veckan som storälsk jobbar, så himla skönt! :)

Så skönt att jag hunnit med allt idag förutom att fixa och dona i en bokhylla, men dom andra bokhyllorna är helt klara! :)
Bokhyllan ute i kök/hall är ju den som allt samlas i, där även de flesta av Liam´s barnböcker står i! :)
I den bokhyllan har vi ju våra pärmar, kokböcker, Liam´s böcker, viktiga papper m.m... men samtidigt samlas det en massa annat skit där också! HaHa
Så den hyllan ska jag ta och fixa imorgon! :)

`´Lillen`´ buffar på som bara den just nu... så mysigt! ♥

Ska ta och kolla vidare på Sveriges Mästerkock nu sen ska jag nog fixa iordning en stor kopp med te och ta mig en macka! :)

Så detta får bli det sista inlägget för idag! :)
Sussa så gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0