Kväller på er...


Har haft fullt upp idag, jag har rensat och gjort iordning i förrådet så nu finns de lite mer plats där inne men det är lite kvar att göra.
Jag har även gjort hemmagjorda köttbullar, pannbiffar & köttfärslimpa, så nu finns det en del att välja på! ;)

Imorgon ska jag sätta fart med att baka semlor, skulle ha gjort det idag men palla inte med det! ;)
Skönt att ha massa semelbullar så är det bara ta fram och göra iordning en smaskig semla...
Dom är ju även goda att bara äta när man fikar utan mandelmassa & grädde! ;)

Sen har jag även vart iväg och handlat en ny hatthylla och var är sjukt nöjd med hallen där nere nu som jag har fixat och donat med nu ikväll...
Kanske tar kort imorgon och visar upp!

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag förutom att jag har diskat nu ikväll också!
Älsk ligger ju fortfarande och är dålig, han är helt matt och har ont i kroppen men har inte spytt på ett tag så hoppas verkligen skiten går över!
Men han kommer va hemma imorgon också!
Jag är glad att Liam & jag inte har åkt på skiten ännu, men det kan ju som sagt komma...
Går massa kräk/magsjuka på älsk jobb och även på Liam´s dagis!

Åhhh idag vart även Mika pappa till en liten tös på 3800 g! ♥
Ett jättegrattis!

Nää, usch jag orkar verkligen inte sitta framför datorn så ska lägga mig på soffan med mina 2 underbara och bara mysa...
Lillfisen ska isäng alldeles strax så får vi lite tid för oss själva! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0