Kan vi inte få bli friska...

... Sitter här med en febrig liten prins som inte alls kan sova! :(
Han somnar, hostar, vaknar & är ledsen för att sedan somna om... så håller det på hela tiden!
Som sagt han har feber (39,3), ögonen rinner, näsan, rinner och hostan blir bara värre... jobbigt att höra hur han andas, det låter inte så värst bra... lixom rosslar massor!
Tror nog jag ska ta och gå till vårdcentralen (kvacksalvan) imorgon och se vad dom säger, inte för jag gillar vårdcentralen här precis!!!
Men ska byta till familjedoktorerna som verkligen bryr sig om både vuxna & barn och verkligen tar tag i problemen och söker efter vad som är fel!
Så vi får se vad vårdcentralen säger, annars tar jag tag och byter på en gång så vi får komma till familjedoktorerna!
För såhär orkar jag inte ha det längre, hållt på såhär sen i Onsdags för lilleman och det tar ju ganska mycket på krafterna när man själv inte mår bra.

Jag är ju fortfarande jätteförkyld, hostig, snorig och allmänt trött
hela tiden så man bara vill sova!

Vi sitter och myser i soffan framför barnkanalen, finns inte så mycket annat att glo på precis...
Liam somnar till här bredvid mig, så får se om han sover en liten stund nu!
Tar ju massa på krafterna för honom, han är helt slut på dagarna, vill bara sitta och titta tv och mysa!
Han kan va pigg typ 25 minuter och springa runt och leka för att sedan bli helt slut och bara säcka ihop! :(
Den tiden han är pigg, glad och skrattar m.m får en att må så bra, men att se honom säcka ihop och må jättedåligt är så jobbigt! :(

Är ju aldrig någonting vettigt att glo på dumburken nu för tiden! :)
Alla braiga programmen kommer ju oftast på sommaren då man inte ens vill va inne och kolla på tv´n! :)

Nää... ska ta och fortsätta mysa med min lilla prins! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0