Innan utgång...

... så håller jag nu på med att bakar en kladdkaka som alldeles strax är klar! :)
Vart så himla sugen på just kladdkaka och det går ju snabbt och enkelt att bara smeta ihop en och in i ugnen...
Så ska bli riktigt smaskigt med lite fika sen! :)

Lilleman är mycket piggare, än så länge har inte febern kommit och han har lekt mesta delen av dagen förutom när han sov middag! :)
Hoppas verkligen han är på bättringsvägen nu! *peppar peppar*
Men han blir hemma från dagis denna veckan så hoppas jag att han kan gå till dagis nästa vecka och busa igen! :)

Nästa vecka åker även jag till Estland! :)
Wooohoo... ska bli skönt att komma bort men samtidigt kommer jag sakna mina 2 älsklingar! ♥
Fast jag vet att dom kommer få det kanon tillsammans! :)

Ska ta och klä på Liam så vi kan gå ut när kladdkakan är klar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0