Hääärligt med Torsdag! ♥ (Fredag)

Sista dagen på veckan som älsk jobbar, så idag är det som en Fredag för oss! ♥
Härligt, härligt!

Lillfisen är på dagis och jag har precis satt på en maskin med tvätt så jag ska ta och hänga/lägga in den torra tvätten, sen ska det dammsugas, svabbas golv, plockan undan massa leksaker och fixa och dona här hemma!
Försöka hinna med så mycket som möjligt när lillfisen är på dagis, annars får man ta det när han kommer hem! ;)
Liam hjälper ju mer än gärna till att dammsuga och sådana saker här hemma! ♥

Jag ska även ta och försöka frosta av frysen och ska skura ur kylen och göra den fin! ;)

Värst av allt är att det går kräksjukan på dagis nu, så jag hoppas verkligen att Liam klarar sig undan den...
Men det återstår att se om han åker på den eller om han slipper!

Nä, jag ska ta och vila en liten stund sen ska jag sätta fart här hemma!

Hääärligt, imorgon är hela familjen samlad! ♥
Blir nog att åka iväg och storhandla medans älsk & lillfisen är hemma! ;)
Skönt att ha det gjort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0