Godmorgon Torsdag!


Idag bär det av på kryssning till Tallin, härligt...härligt!
Måste dock packa ner det sista, hade så svårt att välja vad jag skulle ha på mig och känner att de ja packat ner vill jag inte ens ha! HaHa
Det är inte lätt detta...
Sen dom kläderna jag verkligen ville ha sitter åt just nu pga. magen så de kändes inte ens skönt att ha dom kläderna på sig! ;)

Ähhh blir väl nå "pösiga" byxor... varför klä upp sig!?
Går hellre i kläder jag trivs i just nu när det är som det är och som inte sitter åt på magen! ;)


Huuua, vad jag kommer sakna mina 2 killar, men kommer ju hem på Lördag igen! ♥
Då kommer det mysas kan jag lova! ;)

Fast jag vet att pappsen & lillfisen kommer få dt jättemysigt och ha jättekul tillsammans!
Så jag ska försöka koppla bort allt och bara vara, ha det trevligt, äta gott och hoppas på att man hittar nå fint man kan shoppa! ;)
Åker iofs. mest enbart för att komma bort, men hittar man nå fint så lär man ju köpa det! ;)

Hoppas att ni kommer få det riktigt trevligt...

Vi hörs på Lördag kväll igen!


Vet inte om det är rätt båt, haha men en bild på en kryssning iaf.
Vi ska ju åka bland dom nyaste båtarna till Tallin iaf! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0