Godmorgon folket...


Lillfisen sov i sin egna säng hela natten även inatt så man känner sig riktigt utvilad! ;)
06.30 kom han in till oss och tyckte att vi skulle gå upp så var bara att göra det och nu sitter vi och myser i sffan framför Pororo! ;)

Det är sjukt kallt ute (-21)... och det känns att det är kallt ute inne, så ska ta och tända massa värmeljus så vi får en härlig värme inne!
Jag är så less på denna jäkla snö och kyla... alla jäkla kläder man måste klä på sig själv & lillhjärtat!
Ska bli så skönt när våren kommer, sen sommaren och bara klä på dom lite kläder öppna upp och bara låta det vara öppet och vädra! ;)
Längtar som en tok till sommaren...

Men dom hotar med att kylan ska hålla i sig in till april - maj... jag hoppas verklgen att det INTE stämmer!!!

Funderar på om jag ska försöka gå ner och rensa förrådet alldeles strax så jag har de gjort, men så jäkla fullt så kommer ta evigheter känns det som!
Men måste ha upp en kartong så jag kan få ner alla leksaker som jag ska lägga undan! ;(

Hoppas ni får en bra Onsdag...

Ska ta och fxa en mysig frukost till mig & lillfisen också! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0