ÄNTLIGEN...men så jävla jobbigt!!!

Har vi fått svar från Örebro Universitetssjukhus angående älsk...
Men det var ett mindre roligt svar! :(
Den var elak... så nu är det kontroller efter kontroller hela tiden... hur länge vet vi inte!
Jag hoppas bara att dom fått bort skiten...

Är så jävla förbannad på Eskilstuna sjukhus som inte tar och gör ordentliga undersökningar och allt...
Enligt dom så var det ingen fara den var god och bla bla bla bla bla... IDIOTER hela högen!
Så är jävligt glad att han vart skickad till Örebro och att kirurgchefen sa nej till att Eskilstuna skulle göra operationen!

Eskilstuna sjukhus är fan det värsta sjukhuset jag har vart med om... likaså BB!
Önskar jag skulle slippa ligga på BB i Eskilstuna igen, men jag kan ju välja att åka till Södertälje eller Nyköping också så vi får väl se hur vi gör när det väl är dags!

Anmälas borde dom göra!
Dom har redan fått en massa anmälningar så dom kan gott ta och få ett antal till!!!

Aja, nog med babbel... ska börja med maten och håller även på att bakar Chokladbollar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0