Aj, aj, aj....


Jag har fått sjukt ont i ryggen, på sidorna och i magen...
På sidorna känns det som jag har en förjävlig håll och i rygg och mage känns det som någon sticker knivar i en till och från...
Man kanske skulle ta och lugna ner sig lite granna och lyssna på kroppen! ;)

Men idag har jag iaf. frostat av och torkat ur frysen och gjort den fin så nu är alla frysvarorna inne där igen!
Har även tvättat en maskin och ska in med den sista snart!
Kylen ska jag även skura ur, men får ta det när jag inte har så jävla ont, likaså dammsuga, svabba golven och plocka lite här hemma!

Hoppas detta onda går över snart!

Tack älsk för du gick och hämtade våran underbara prins från dagis! ♥
Tråkigt nog ska han ju åka och jobba när han kommer tillbaks, men är ju sista dagen denna veckan han jobbar...

Liam och jag ska nog bara ha det riktigt mysigt idag! ♥
Och hoppas att mitt onda kommer gå över så jag kan få lite mer gjort här hemma...
Men någon gång går det väl över, bara jag får sätta mig ner i soffan och bara vila lite granna så! ;)
Det hjälpte iaf. tidigare idag men kom ju tillbaks då jag började bära en massa och höll igång hela tiden!

Ska höra med Anki om hon vill ta Liam ett tag sedan (om nu mitt onda går över) så jag kan städa klart här hemma, eller iaf. dammsuga & svabba golvena! ;)

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite så de onda kanske försvinner!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0