1.a Februari!

Så har vi gått in i Februari månad! :)
En månad närmre sommaren, härligt...härligt! ♥
Just nu har vi 3,6 plussgrader ute, hoppas bara att solen kommer titta fram också! :)
Har ingen aning vad vi ska hitta på idag, är så jäkla trött och har inte piggnat till någonting sen vi klev upp imorse! :(
Hoppas verkligen jag blir piggare snart!

Denna månaden har 2 bra datum! :)
Dels den 10.e då vi ska till BM på kontroll, sen den 17.e då jag, mamma/mormor & syster Madde åker iväg till Estland! :)
Ska bli så skönt att bara få komma bort och tänka på annat, käka gott och bara va! :)

Ska iväg till tandläkaren på kontroll idag på dagen, sen blir det hem och baka Chokladbollar! :)
Är ju så himla sugen på det... måste bara köpa ett paket kaffe & kokosflingor! :)
Avskyr att göra Chokladbollar och ha pärlsocker på, inte alls samma sak! HaHa

Ska även ta och va ute med Liam idag, kanske gå på en promenad och ha det bra! :)
Just nu sitter charmtrollet och kollar på Emil i Lönneberga, han tycker verkligen om ALLA Astrid Lindgren filmerna.
Är ganska glad att jag köpte Astrid Lindgren boxen! :)
Hon har alltid vart en stor favorit för mig, även jag älskar hennes filmer & böcker! :)

Jag ska ta och gå ut och börja fixa iordning i köket, just nu ser det ut som rena bombnedslaget där ute! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0