Tidig kväll?


Man kan ju alltid hoppas, är hur trött som helst idag!

Linus sover redan men lär väl vakna nån gång under kvällen och Liam har borstat gaddarna och ligger nu i sin säng och tittar på Kalle Anka (nya favoriten).
Så jag hoppas även Liam ska somna tidigt ikväll då han inte är helt pigg av sig.
Han blir även hemma från dagis imorgon men får gå på Torsdag om han är pigg!

Har vart en slödag annars idag bara myst med barnen, lekt inne i barnens rum, plockat lite granna och nu har jag precis satt på en maskin med tvätt.
Blev även att göra ordning spagetti & köttfärssås här hemma idag, var hur länge sen som helst som vi åt det.
Och kul då man kan lura i Liam lite mat genom att "leka" med spagettin! :)
Liam tycker ju det är så roligt att suga in spagettin i munnen så den slår till på näsan! HaHa

Linus fick även äta mamma´s spagetti & köttfärssås också och det gillades! :)
Vårat lilla matvrak!


Vi har även myst med en varsin saffransbulle här hemma!



USCH! Jag är så less på detta jäkla vädret vi har, blåser storm & regnar... VART ÄR SNÖN!?!?!?!?

Och idag vart det inte att hämta ut mina 2 paket som kommit heller, får ta det imorgon.
I alla fall 1 paket hämtar jag imorgon då jag ska ner och träna igen så tar det på vägen hem.
Men det bästa paketet är ju ute på coop så dit kommer man ju inte riktigt om man inte cyklar eller åker bil och i detta väder vill jag gärna inte cykla ut dit! :)
Hjärtat kanske hämtar ut det, ska ju även skicka ett paket som jag sålt på tradera.

Sen väntar jag bara på att mitt & hjärtats paket "julklapp" ska komma också! :)
Man kan ju undra vad Thomas kommer tycka! HaHa

Linus overall kom ju idag som jag vann på tradera och jag är så nöjd, trodde den skulle va extremt stor på honom men den var inte det konstigt nog.
Visst den är stor runt om men inte så värst på längden som jag hade trott så han kommer ju absolut INTE kunna ha den nästa år! :)
Didriksons är ju kända att va rätt stora i storlekarna.

Däremot Didriksons fodrade regnstället i stl. 100 som jag skickade efter till Liam sitter hur bra som helst på honom men overallen jag vann på tradera i stl. 100 är alldeles förstor! :)
Bara gilla läget! :)

Barnen behöver iaf. inte frysa i vinter!


Aja, så har våran dag sett ut...
Ska nog ta och vika/lägga in den torra tvätten sen lägga mig på soffan ett tag och bara vänta på att maskinen med tvätt ska bli klar!

LÄNGTAR BARA TILL HELGEN DÅ HELA FAMILJEN ÄR SAMLAD! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0