Stackars Liam!


Idag har jag verkligen sett hur hans hår ser ut och det är rena katastrofen tycker jag själv! :)
Däremot andra som sett honom idag tycker det är coolt men jag klart verkligen inte av att se hur snett och ojämt det är så imorgon bitti så ryker allt hår!
Jag är bara glad att det växer ut igen!!!

Att man aldrig lär sig! Haha

Visst tycker jag frillan var cool men inte att det vart så ojämt, därför det ryker! :)

Förut gillade Liam när man klippte/rakade honom och han satt stilla!
Men inte igår, då skulle det vridas och vändas på sig!
Skrattades högt gjorde det med så det kittlades enligt Liam!
Sötfisen! ♥

Nä, så nu har jag iaf. bestämt mig att jag rakar av honom håret imorgon bitti!
Sen får vi se om det blir stan i E-tuna med mami & barnen imorgon, beror på hur mami mår!
Hoppas kan man ju alltid göra, annars blir det stan någon annan dag denna veckan!

Ska ta och natta Liam nu, han är riktigt piggelin idag! ♥
Men är man ledig från dagis så kan man få va uppe lite extra! :)

Slänger upp en bild på Liam som jag tog när vi åt middag idag.
Salladen är den bästa! :)

Våran lilla gurk, majs & frukt nisse...
Det är det som duger här hemma just nu...
Barn är bra roliga!

Nattis...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0