Snart är det klart!


Haft fullt upp me vårat hem idag, har donat, fixat, borrat och satt upp allt på väggen som ska va och det vart grymt bra och vi börjar äntligen att bli nöjda med vårt hem! :)
Ska bara fixa några fler dvd hyllor sen så!
Vi ska även försöka få tag i en svart malmbyrå med 3 lådor...

Imorgon ska det sista fixas i barnens rum sen så är allt klart (tror jag). :)
Förrået ska fixas också då vi kastat ner en massa där... men ingenting man ser! HaHa

Ja, som sagt vi börjar bli riktigt nöjda.

Annars har dagen vart som vanligt, haft det mys med min lilla familj, käkat gott och bara haft det bra!
Micke kom även över på en fika med lilla Bianca medans Naomi & Tiiara var på badhuset! :)
Trevligt, trevligt! ;)


Nu ligger Liam i sängen och Linus verkar inte alls va det minsta trött fast han knappt har sovit idag!
Ja PIGGELIN LINUS! ♥

Själv ska jag & hjärtat ta och fixa lite varm glögg och bara ha det bra framför dumburken, kolla nån bra film eller så!
Sen blir det nog en rätt tidig kväll då jag är totalt slut i kroppen och träningsvärken sitter fortfarande i!
Men går väl över någon gång! :)

Hoppas ni haft en bra Lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0