Skitdag rent ut sagt!


Denna dagen har ju börjat bra, mitt humör är ju inte på topp om man säger det!
Just nu är man bara så LESS på allt!

Julgranen har jag & Liam fått upp idag, så mysigt när den lyser i vardagsrummet... det är väl det ända POSITIVA med denna dagen!

Hade 2 paket att hämta ut på Coopen så jag tog cykeln och drog iväg, det var sjukt kallt och så är det en bra bit att cykla bort till coopen men det var skönt att bara få va själv för en stund och bara få tänke på saker och ting!
Dels var det Liam´s Didrikson overall som hade kommit sen var det både mina & Liam+s skor som jag skickade efter här om dagen!
Det gick fort att få dom! :)

När jag ändå var på coopen passa jag på att köpa mat som vi ska käka om ett tag!
Fick bli potatisgratäng, kyckling, sallad och beanesås.
Liam däremot är jättetrött så han åt risgrynsgröt och lär väl somna om en stund!
Men är han vaken när maten är klar och vill ha det också så får han mer än gärna äta...
Är bara glad sålänge han äter då han är DÅLIG på det!

Nu har jag sjukt ont i halsen, den känns kall och gör ont när man sväljer, fryser som en tok och mår inte alls bra!
Det är ju så jävla roligt om man ska bli sjuk nu också!
Ska ta mig ett VARMT, väldigt varmt bad när vi käkat osv!

Aja, ska ta och sätta fart med resten som ska göras inför middagen och hoppas att resten av Fredagen som är kvar blir bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0