Orolig...


Vet varken ut eller in just nu!
Det har ingenting med förhållandet att göra utan om en annan sak!

Men det är bara att vänta och se, men jag hoppas verkligen inte.
Vi har pratat en del om detta så båda är ju säkra på vad vi vill fast det kommer bli sjukt jobbigt.

Jag litar verkligen INTE på någonting, så det skulle fan va sjukt om det nu är så!

Usch, bara tanken på detta får mig att må skit för detta var någonting som jag ALDRIG någonsin ville göra!

Det är tur att jag har dig som stöd och känns väldigt skönt att ha pratat ut om saker och ting...
För det finns ingen jag älskar mer än dig och jag vet att jag har betett mig väldigt illa de senaste dagarna, mått skit, vart hur känslig som helst... Ja allt!

Vart så mycket tankar som snurrat runt!
Men känns bättre nu...

Nytt år börjar och det året ska vi ta vara på och va lyckliga! ♥

Blir mys med familjen idag med både förrätt, huvudrätt & efterrätt! :)

• Rostad macka m. avokado, räkor, majonäs blandat med crème fraiche och rödlök på!
• Fläskfilé m. potatisgratäng, beasås & grönsaker
• Pannacotta :)


Och självklart har jag en varmrökt lax som väntar att få bli äten av! :)

Även räkor som vi doppar i chili aioli!
Det lär bli kvällsmyset för mig & hjärtat!

Känner på mig att detta kommer bli en bra dag! ♥



Kommentarer
jenny (skruttis)

du vet vännen att jag finns här för dig om du behöver prata!!! bara å säga till vännen många kramar!

2012-01-02 @ 16:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0