Nya iPhone skal!


Skickade efter 1 varsit nytt skal till våra iPhone´s idag från merskal.se.
Det finns ju så mycket olika sidor som har så grymt snygga skal så det är svårt att välja ut en av hela djungeln med skal! :)

Men hittade ett på en sida som jag fastnade för sen tänkte jag att hjärtat mitt skulle få ett nytt också.
Så hittade jag ett 3D skal till honom som ändras när man vrider telefonen!
Snyggt va det också och det tror jag han kommer gilla! :)

Hårda skal är dom bästa! :)

Sen fick man även med skärmskydd, vilket är bra! :)

Skalet jag valde har både en framsida + baksida + att man fick med skärmskydd, så då lär den va ganska skyddad! :)

Eftersom jag har en massa barnspel, lek & lär m.m till Liam i telefonen så sitter han med den ganska ofta och kör sina spel! :)

Den har även åkt i backen ett antal gånger men den har klarat sig! :)
Sist den åkte i backen var från bokhyllans högsta punkt och den höll...
Man är ju ganska rädd att glaset ska spricka på baksidan men skalet skyddar bra som tur är!

Skumt nog har den aldrig åkt i backen när Liam har haft den, men när jag själv har den så åker den i backen titt som tätt... haha

Här är skalen iaf:

Mitt skal: 95:-
Thomas skal: 99:-







EN VIDEO PÅ HUR SKALET ÄR! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0