Nam nam & lite Linus babbel!


Vart fiskgratäng & grönsaker till middag idag!
Liam som vanligt vill inte äta, det är bara frukt han vill ha hela tiden och jag har även fått i honom lite yoghurt!
Som tur är har jag köpt hem en massa risgrynsgröt nu och det vet jag att han äter så det är ju bra! :)
Ska även ställa mig och göra i ordning egen risgrynsgröt, det är ju det bästa som finns med hemmagjort! :)


Linus däremot fick också äta fiskgratäng och så mixade jag lite morötter, broccoli & blomkål till honom och det sa bara slurp så hade han ätit upp och gapade efter mer! :)
Det var en riktigt hit!

Så skönt att våran lilla kille äter bra, och mammas mat är ju bara bäst! :)
Så nu ska han få fortsätta att äta den maten vi äter ibland, det beror ju lite på vad det är för mat vi äter vill säga! :)

Men gott va det iaf. :)

Vårat lilla matvrak!
Det händer så mycket med Linus utveckling så det är helt sjukt!

Han sitter själv långa stunder nu, drar sig lite frammåt, snurrar runt på magen så man hittar honom alltid åt något annat håll än vad han låg från början.
Sträcker man armarna till honom så sträcker han tillbaka som om han vill att man ska bära upp honom! :)
Sötnosen vår! ♥
Det ska BARA sittas & stå upp hela tiden...

Ibland vill man bara kunna stanna tiden och bara NJUTA!
Men här går det undan!

Har även slutat med ersättning och kör bara välling & vanlig mat och funkar hur bra som helst! :)

Sover i stort sätt hela nätterna, kan va någon natt han vaknar och är lite kinkig men inte ofta!

Ja det finns säker hur mycket som helst att skriva, och jag vet vem som längtar efter att Linus ska börja leka och krypa runt och det är Liam! :)
Han försöker göra allt för att leka med lillebror och det är så kul att se dom två ihop!
Liam får verkligen sin lillebror att kikna av skratt när han busar med honom! ♥

ÄLSKAR MINA BARN ÖVER ALLT ANNAT!
Självklart Thomas också som har gett mig det vackraste en människa kan få! :)
Du och jag för alltid! :)

Längtar så mycket till 2012!
Hoppas verkligen det bli vårat år, så mycket planer och jag bara LÄNGTAR och ååå! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0