Mysdag med mami & barnen!


Det har vart en hur bra dag som helst tillsammans med min älskade mami & mina underbara barn! ♥
Vi åkte in till Eskilstuna (Tuna Park) och kollade runt lite i affärer & på rean, men det var ganska så bra utplockat på kläder så det var rätt tråkigt! :(
Va likadant på barnkläder, speciellt i både Liam & Linus storlekar!

Mami hittade lite kläder till sig själv och hon köpte även ett par assnygga jeans till mig som jag verkligen älskade inne på Cubus! :)

Annars kan jag inte ha jeans då dom alltid är så stora i benen osv men dessa jeans satt kanon både över rumpa & i benen! Lovely!
Trodde absolut inte att jag skulle kunna ha dom med den kunde jag! :)
Testade massa jeans på HM också som jag kunde ha fast jag inte trodde det, dock lite lösa i grenen (gillas inte).
Annars va dom helt OK!

Vi käkade gott & hade det bra, efter maten fick Liam leka och åka karuseller på lilla tivolit som dom gjort inne på Tuna Park... Det gillade han! ♥

Linus sov mestadels hela tiden...

När vi shoppat klart så åkte vi hemmåt och stannade på Willys och handlade lite granna!
Sen vart det lite fika här hemma innan älskade mami åkte hem igen! ♥
Älskar verkligen ensamtiden med min älskade mami...

Har plockat och donat lite här hemma efter att mami åkt hem!

Barnen sussar gott just nu så jag ska ta och slänga mig på soffan och bara dega! :)

Slänga upp lite bilder jag tog på jeansen & på Liam inne på tivolit! :)

Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0