Mys med Ziperall!


Idag kom hjärtats & min Ziperall och jag måste säga att jag är glad att jag sålde min One Piece och köpte denna.
Den är så grymt mycket skönare i matrialet än vad One Piecen va, iaf. den jag hade!

Så det blir att mysa ner sig i Ziperallen med en varm kopp te senare! :)

Dock så tog jag nog en storlek förstort, men skönt ändå!
Vart en del häng osv. men det är bara skönt...


Vart dessa 2 Ziperaller! :)

En Leopard till mig & Pinguin till hjärtat då han älskar svart! :)

Var egentligen en julklapp till Thomas men han listade ut vad det var jag hade köpt till honom...
Så han får väl sätta på sig den när han kommer hem inatt! :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0