Lusten & orken är borta!


Den finns bara inte...

Varken till att blogga eller träna!
Vill bara ägna tiden till min familj, nära & kära!

Idag gick jag och lämnade Liam på dagis sen traskade jag vidare ner på stan för att träna men ville bara vända i dörren.
Lusten finns verkligen inte, och mycket för att Malin slutar vilket suger nå enormt.

Så nu har jag bestämt mig för att överlåta mitt träningskort till någon annan + dom gångerna som är kvar på personlig träning som jag slängt ut 4000:- för sammanlagt.
Känns grymt tråkigt, emn har man inte lusten till att träna och sen slänga ut 449:- i månaden och inte träna så känns det som man kastar pengarna i sjön.
Man kan ha mycket roligare för dom pengarna eller spara dom och bara se pengarna växa! :)

Vi får se om det är någon som är intresserad annars får jag väl träna för jag tänker inte slänga mer pengar i sjön!

Men tränade iaf. en snabbis idag men sen drog jag...

Sen gick jag hem igen! :)
Vart en bra promenad.. men skönt nu när det ligger lite snö på backen! :)

Jag ska börja gå/springa spåret varje dag istället...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0