Godnatt!


Precis kommit upp efter att ha legat i ett härligt skumbad & tagit mig en dusch! :)
Var meningen att jag skulle sova för länge sedan men så vart inte fallet!
Slumrade en stund på soffan tillsammans med Linus när Liam hade somnat! :)

Dagen har vart mycket bra med bakning, mys & lite städning här hemma!
Dessa dagar när man hinner med en hel del gillas! :)

Liam & jag bakade russinkakor idag, riktigt goda vart dom så blir att baka mer sen någon gång!
Dom är ju så otroligt enkla & snabba att göra!


Nu ligger jag i sängen och bara väntar på att hjärtat mitt ska komma hem från jobbet! ♥
Han är hemma vilken minut som helst!

Imorgon är det dagis för Liam och träning för min del!
Känner mig ändå väldigt taggad för att träna nu, vet inte vad som flög i mig här om dagen men tur jag inte gjorde mig av med kortet! :)
Vet hur mycket jag skulle ha ångrat mig då!!!

Så skönt att Torsdagen är här och sista dagen på veckan som hjärtat jobbar & Liam går på dagis, sen tar vi helg! ♥
UNDERBART!
Sen går Liam bara på dagis nästa vecka för att sen va ledig till den 10.e Januari (tror jag det va) :)

Hoppas också att sakerna som jag beställt från IKEA ska komma denna veckan, helst imorgon som det står att de ska göra!
Måste även hämta ut paketet med Liams Didrikson fodrade regnkläder + vantar som kom idag! :)

Väntar också på att mina kläder, vinterjacka ska komma så snart som möjligt som jag beställt! :)
Vart 2 st vinterjackor, så kanske skickar tillbaks 1 men får se!
Jag tror ändå jag måste byta båda då jag tror dom kommer va förstora!
Var ju dom och tog en storlek större men får se hur dom sitter!
Vill gärna ha tjocktröja mm under! :)

Men som sagt IKEA vill jag helst ha NU så vi kan få upp allt i helgen och få ordning här hemma!
Det mesta är ju nerpackat och ska upp igen! :)

Hoppas ni haft en bra dag, nu blir det lite mys med mannen i mitt liv innan det är dags att sussa! ♥

Här är resultatet av Liam & min bakning!
Mumsfilibabba! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0