Godnatt med er...


Nu blir det sängen för min del så jag orkar med morgondagen! :)
En hel del att göra men först ska jag ner och träna med min PT kl 10.30 så jag åker ner innan och tränar lite i förväg!

Vem vet vad hon hittat på för hyss som jag ska göra! :)

Sen är det bara hem och börja med allt som ska göras här hemma!
Men först hämta ut paketet som kom från IKEA idag! :)

Fixa klart barnens rum, göra klart varadagsrummet, packa upp saker, rensa Linus garderob och bara ha det bra med min underbara familj!

Kommer nog bli kanon när det är klart här hemma!
Massa tomma ytor på golven, det gillas! :)
Men vill så gärna köpa en stor svart malmbyrå från IKEA eller om man försöker hitta en till liten med 3 lådor, det skulle va perfekt! :)

Aja, nu blir det sängen! Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0