Godnatt!


Haft en underbar dag tillsammans med min lilla familj! ♥
Käkat gott, lekt & busat, jag & hjärtat har firat 8 år tillsammans och en massa annat!

Julen har annars vart riktigt bra, fira nere hos mami & papi.
Barnen fick massa fina julklappar allt från en varsin spargris med pengar i, kläder, leksaker, brio tågbana som är batteridriven, böcker m.m

Det bästa enligt Liam är nog den batteridrivna tågbanan från brio! :)
Den har han lekt med hela kvällen...
Men han vart glad för kläder & det andra också! :)

Sötnosen min! ♥

Hoppas att barnen ska sussa gott inatt då nätterna som vart nu när vi inte vart hemma har vart ren katastrof!
Linus tänder bråkar så han har haft superont och inte kommit till ro riktigt och det har ju självklart gjort så Liam vaknat och vart lite ledsen han också!

BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST! ♥

Barnen verkar va glada att va hemma igen i sitt egna lilla bo & det tycker vi också! :)
Även om det är skönt att komma bort ibland...


Nu verkar stormen va på gång här...
Kan ju alltid hoppas de inte blir allt för jävligt!

Imorgon är det dags för hjärtat mitt att jobba igen! :(
Som tur är valde dom att jobba mellan 13-22 så det är ju någe positivt iaf.


Sängen kallar så nu blir det sova!
Godnatt! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0