Godmorgon!


Liam sover, hjärtat sover, Linus ligger i sin säng och snackar på för fullt och själv sitter jag vid datorn en liten stund! :)

Vaknade upp imorse med världens smärtor i magen, kändes som nån stod och stack in knivar i den...
Men nu känns det lite bättre som tur är! :)

Liam får va hemma från dagis även idag då han inte alls mådde så himla bra igår, tråkigt samtidigt som det är mysigt att ha honom hemma.
Men vet ju hur mycket han älskar att va på dagis och speciellt med sina allra bästa kompisar! :)
Han blir alltid så glad när han ser dom i fönstret när vi är påväg in till avdelningen!
Man får en snabb puss & kram sen säger han hejdå mamma & vinkar och drar iväg som en avlöning! ♥


Idag blir det lite fix här hemma, måste även rensa förrådet lite granna men det tar jag imorgon då hjärtat är ledig! ♥
Ska bli så SKÖNT att helgen kommer... sista dagen hjärtat jobbar idag för denna veckan! UNDERBART! ♥

Idag ska Linus även iväg på sin 6 månaders kontroll...
Helt sjukt vad tiden går!
Imorgon blir våran älskade lillebror ett halvår, vart tar tiden vägen?! :)

Men ska bli spännande och se hur mycket han vuxit! :)


Funderade på om jag skulle ta och träna idag, men så kom vi ju på som sagt att Linus ska till BVC så träna gör jag imorgon istället! :)
Blir ju en powerwalk bort till BVC sen... skönt skönt!

Ska nog ta och hoppa in i duschen en snabbis innan resten av huset vaknar och vi ska käka frulle! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0