Fundilerar!


Detta med att överlåta mitt träningskort till någon annan har jag funderat en hel del på och kommit fram till att varför ska jag göra det!?!
Jag har kommit in i någon slags depression då allt bara är negativt just nu, trivs inte med mig själv och mår allmänt piss.

Men så kommer dagen komma då jag vill köra på med träningen helt och hållet igen och då sitter jag där utan träningskort så jag ska ha mitt kort kvar och träna när jag känner för det!

Skulle jag nu göra mig av med mitt kort och vilja börja träna igen, ja då får jag betala inträdesavgiften på 800:- igen och det känns ju inte sådär jättekul.
Sen har jag slängt ut över 4000:- på personlig träning och har ett antal gånger kvar att träna med en personlig tränare! :)

Jag har nog tänkt rätt att behålla träningskortet även om det kostar en del i månaden som man skulle kunna ha gjort mycket annat roligt skoj för.
Men träningen älskar jag, det har gett mig så bra resultat och jag mår bra av att träna så det är väldigt onödigt att lägga av nu!

Sen nu när vintern har kommit med snö så känns det ju lite också!
Stå och vänta på buss, passa tider osv.
När det är vår, sommar & höst kan jag bara ta cykeln och cykla ner för att ta mig hem precis när jag vill!
Så är nog mycket det som gör att detta med träningen just nu ligger på is.

Men vi får se.

Jag ska ner och träna imorgon & på fredag är det träning med min PT och denna gången ska inte avbokas! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0