En toppenlördag!


Ligger nu i sängen och tänkte lägga mig och sova, men slänger in ett litet inlägg från telefonen! :)


Våran Lördag har vart kanon, mycket bättre dag än vad det var för mig igår då mitt humör var som om jag hade käkat en massa taggtråd...
Nackdelen var att allt gick ut över Thomas fast det inte ens var hans fel...
Ja, vissa dagar vill man bara inte ha!

Men idag var jag både pigg & glad! :)

Vi har städat lite här hemma, men fortfarande en hel del kvar att göra!
Vill bara få hem sakerna som jag beställt så vi kan få undan det som vi packat ner!

Sen åkte jag iväg med Micke, Naomi och deras barn för att hämta hem både skor & lite kläder! :)
Efter det så släppte Micke av oss hemma hos oss så åkte han hem och lämnade bilen för att sen komma hit och dricka lite öl med hjärtat mitt!

Barnen lekte och jag & Naomi pratade, skrattade och hade det bra.
Linus & Bianca var hur goa som helst! :)

Vi borrade också upp högtalarna till hemmabiosystemet på väggen, de 2 som stod bredvid tvn, 2 satt ju redan på väggen och nu är det bara centern som ska upp också.
Det vart riktigt bra! :)

Så har våran Lördag sett ut, bra med andra ord.

Men nu säger jag godnatt!

Vi beställde pizza till middag idag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0