En härlig Söndag!


Och barnen är fortfarande vakna, piggelin som dom är!
Själv fattar jag inte att dom orkar då en annan är supertrött! HaHa

Hjärtat mitt är på G hem så jag har precis satt på vattenkokaren så vi kan dricka en kopp te när han kommer hem! :)


Idag har vi myst och busat en massa här hemma, målat med fingerfärg, gjort fot & handavtryck, badat och en massa annat!
Dagen har gått väldigt fort.

Imorgon är det träning för mig som gäller, likaså på Tisdag & Onsdag! :)
Ska bli grymt härligt!



Jag är också grymt glad att det har kommit en hel del snö här och den har fått ligga kvar, bara hoppas det blir minusgrader också så den inte smälter bort!


Nu vet jag varför polisen var vid dagiset igår, det var 2 killar som försökte göra inbrott men så kom en kille gåendes som bor här vid oss så de 2 killarna som försökte bryta sig in drog iväg som en avlöning men lämnade cyklarna kvar.
Mycket inbrott som är här nu!

Men så skrev jag ju tidigare idag att det va 2 killar som kom tillbaks till dagiset så fort polisen hade åkt men jag tänkte ju inte mer på de utan hade jag vetat att det var inbrott dom skulle göra så skulle jag ju ringt polisen på en gång när jag såg dom.
Men det är ju inte så lätt när man fick reda på det av grannen idag vad som hände! :)

Bara hoppas dom tar dom jäklarna som håller på... att folk inte kan låta andras saker va! SUCK!

Ska ta och försöka få Liam och sova, men hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0