Didrikson me LIKE!


Igår hämtade jag ut Didrikson overallen till Liam som jag köpte på Tradera, visst den var lite stor på honom men den går att använda helt perfekt! :)
Den var superfin i verkligeheten och jag är SÅ NÖJD!
Man får ju dra åt knäppningen nertill och då sitter den som en smäck! :)
Skulle jag ha tagit stl 90 så kanske den inte alls skulle ha vart så perfekt utan att han vuxit ur den nästan på en gång!


Så idag skickade jag efter ett fodrat regnställ + varmfodrad vintervante till Liam.
Passade på när det var 30%. :)
Även detta fodrade regnstället beställde jag i stl 100, är ju så mycket bättre att det är stort och har och växa i, tycker jag iaf! :)

SÅ NU ÄR VI REDO FÖR VINTERN... VÄNTAR BARA PÅ ATT DET SKA KOMMA EN MASSA SNÖ!!!

Tänkte först om jag skulle skickat efter en Didrikson overall till Linus också men jag har så mycket overaller, vinterjacka + termobyxer här hemma och Linus lär ju inte va ute och springa detta året! :)
Så köper hellre helt nytt nästa år till honom då även han kommer va ute och busa i snön (om vi får någon)


• Didriksons Boardman Printed Set
• Didriksons Biggles Zip mitten

Detta gick på 733:- istället för att det skulle gå på 1000:-, fynda is the shit! :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0