Godnatt!


Ska faktiskt ta och lägga mig i sängen och bara vara, slå på en film och somna! :)
Liam sover sen ett bra tag tillbaks medans Linus vaknade och ville ha mat så nu ligger han i sin säng och pratar med sängmobilen & är hur nöjd som helst! :)

Så det blir att gosa lite med honom innan han somnar för att sen försöka sova själv!

Upp imorgonbitti och iväg och lämna Liam på dagis för att sedan som vanligt ta och gå en lite promenad! :)

Härligt att det redan är Torsdag imorgon och sista dagen på denna veckan som storhjärtat jobbar! :)
Sen tar vi helg! ♥

Kändes skönt då jag ställde mig på vågen idag och den visade -1 kg! :) Hejja Hejja!!!
Så nu är man bara mer och mer peppad för att röra på sig hela tiden, är det inte att jag går så cyklar jag! :)

Nä nu blir det sängen och mysa med min lilla groda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0