Wihooo!

Vilken härlig natt!
Har fått sova hela natten utan att Liam har vaknat och vart arg eller ledsen!
Och guldklimpen sover fortfarande! :)
Hoppas han börjar bli mycket bättre! *peppar peppar*
Vill att han ska vara pigg och glad nu ju, är ju inte van med en arg och ledsen liten prins!
Liam som alltid är så himla glad! :)



Jag hoppas verkligen han är på bättringsväg, vi som ska åka på zoo i helgen! :)
Men som sagt det återstår att se, vi åker ju definitivt inte om Liam fortfarande är dålig!
Vi har ju inte fått i han mat på över 1 vecka, först låg han i 39,8 graders feber i 3 dagar och under dom 3 dagarna åt han ingenting (det förstår jag) men sen försvann febern helt och hållet så var antadligen 3 dagars febern han fick!
Men han fortsatte att matvägra, kan tänka mig att det gör ont i munnen på honom eftersom det börjar komma mera tänder!
Man vet ju själv hur ont det kan göra i munnen! :)
Fast dom 8 tänderna som han har fått har det inte vart nå större problem med, varken feber eller gnäll men dessa tänder som kommer nu är iofs. större så gör väl ont!

Jag är bara glad att han fått i sig en MASSA vätska (vatten, juice, saft och välling) nu när han vart/är dålig!



Men igår fick jag iaf. i honom lite mat men det tog tid...
Bara låta det ta den tiden det tar, jag är bara glad om han får i sig någontig!
Liam som alltid älskat kex (mariekex, digestivekex, smörgåsrån m.m) han vägrar till och med att äta det! :S
Någon majskrok har slinkit ner!

Får hoppas att han äter idag! :)
Hoppas även att solen tittar fram idag också, var ju så underbart väder ute igår!

SÅ jobbigt att se sitt barn må dåligt, det skär i mammahjärtat!
Värsta är att dom inte kan tala om vart dom har ont stackarna!

Nä, jag ska nog ta och röjja lite i köket innan lilleman vaknar! :)



Hoppas ni får en kanon bra Onsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0