Vilket härligt väder!

Strålande sol och hur underbart varmt som helst är det här! :)
Så himla skönt att sommaren äntligen är här!
Jag & Liam har vart ute hela eftermiddagen och bara myst i det underbara vädret.
Det är fortfarande hur skönt som helst ute.




När vi kom in skulle vi käka men Liam vart helt plötsligt tvärtrött och tog bara 3 tuggor av maten sen somnade han direkt när jag la ner honom i sin säng!
Så han får väl någonting när han vaknar.
Han har ätit hur bra som helst annars idag, så skönt att min prins äntligen är tillbaks!
Vart jobbigt dessa dagar han vart dålig (över 1 vecka) eftersom han vägrat äta!
Men hoppas han inte gått ner allt för mycket, men det tror jag inte...
Annars äter han upp sig nu! HaHa



Jag håller just nu på och bakar 2 st sockerkakor, ska över till Anki &Y Stefan och fika när lilleman har vaknat!
Så tog jag även fram jordgubbarna från frysen och så ska jag vispa iordning grädde...
Somrigt värre! HaHa



Nä, nu ska jag kolla sockerkakan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0