Våran fredagskväll!

Vi hade en riktigt mysig Fredags kväll hela familjen!
Liam hade fortfarande över 38 graders feber så han ville vara vaken så det fick han!
Men han somnade ett tag på papsens mage så vi la han i sin säng, men vaknade vid 2 inatt och var jätteledsen så då fick han komma upp till oss och vi gick och la oss i våran säng allihopa!
Han sov väldigt mycket på dagen igår, men jag hoppas febern är på G bort!
Ska ta tempen nu när han vaknar!
Det är lite jobbigt när han sover hos oss samtidigt som det är väldigt mysigt, men han rör sig hela tiden, kryper runt, kryper över oss m.m så man är lite rädd att han ska ramla ner!
Våran lilla vilde!

Men som sagt vi hade det väldigt mysigt igår!
Tog fram kex, ost, vindruvor och vin till mig och storälsk!
Lilleman fick självklart lite gotta han också, det blev smörgåsrån med smör och prickikorv på!
Det gillar han skarpt! :)

Några bilder från våran Fredag kväll!

Gotta! :)

Våran ögonsten!

Gottit med smörgåsrån + prickikorv! :)

VACKRASTE!

Finns ingen som är vackrare!

Mina hjärtan!

Älskar er!

Sötnöt!

Sussa på papsens mage!

 


 

 

Lilleman vaknade precis så ska hämta honom, byta blöja och ta tempen!

Hoppas den är borta, men det tror jag inte för han känns varm fortfarande!

Sen blir det frulle för våran del! :)

 

 


 

Hoppas ni får en trevlig Lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0