Underbart väder!

Åhhh idag är det klarblå himmel och sol + att det är varmt ute! :)
Så idag lär det bli en heldag ute och busa en massa!
Om ändå detta väder kunde stanna nu!


Jag ska alldeles strax ta och väcka storälsk så han kan åka iväg och handla lite granna.
Funderar på om jag ska göra en kycklinggryta med ris idag.



Nu på morgonen har jag kastat in 1 maskin tvätt, skurat alla golven (dammsög gjorde jag igårkväll) och nu ska jag ta och plocka lite granna i köket!

Hoppas ni får en kanon fin Tisdag!


Kommentarer
Caroline

Vilken energi du har..Själv är jag trött, förkyld (ÄN) och har huvudvärk! Men solen skiner vilket är underbart så man får passa på och lapa sol ;)



Stor kram

2010-05-11 @ 09:53:46
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0