Suck...

Nu när ÄNTLIGEN Liam har blivit helt frisk och hur pigg och glad som helst så är det storälsk som åker på nå skit!
Det är troligen bihåleinflamation, han har fått en läkartid nu 9:15 så han ska ner och kolla upp!
Man blir så less på detta skiten, väntar bara på att det ska bli min tur och bli riktigt dålig! :S
Älskling ska iaf. vara hemma idag och imorgon är han ledig så det är skönt!

Vi som ska på zoo och allt i helgen, får se hur det blir med den saken.
Men som sagt är både jag & lilleman friska så kan vi ju åka själva men det är inte lika mysigt!
Mycket mysigare om hela familjen åker!

Aja, vädret ser ut och bli kalas idag också så det blir att lilleman och jag är ute mesta delen av dagen och busar så får papsen sova! :)
Ska även åka ner på stan och kolla tyg + att köpa en födelsedag present till lilleman som vi hittat! :)
Men om det blir att åka ner på stan idag vet jag inte, har ju hela dagen imorgon också!

Nä, nu ska jag ta och fixa frulle till mig och lilleman!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0