Strålande väder!

Vilket underbart väder vi har...

Men idag är jag hur trött som helst, knappt sovit någonting inatt.
Det har bara vart en massa tankar som snurrar runt, men ändå är jag rätt pigg just nu!

Idag har vi iaf. vart iväg och handlat + att vi käkade ute och det var riktigt mysigt!
När vi kom hem fixade vi lite granna här hemma och nu har Liam precis badat i sin pool på balkongen! :)
Jag har även slagit in alla presenter vi köpt till honom hittills och några till kommer det bli!

Vi ska åka upp till Sthlm på Tisdag (beror på provresultaten) och kolla runt lite! :)

Nä om man skulle sätta sig på balkongen och dricka sig en bacardi breezer pineapple! :)
Så jäkla god! :)
Ikväll blir det mys med älsklingen (räkmacka och gott att dricka till!)



Imorgon ska vi åka in till Eskilstuna och gå på zoo, ska bli supermysigt!

Mamma/mormor kommer förbi och hämtar upp oss och så ska även bror min och barnen dit + massa massa andra folk! :)
Dom har ju hyrt hela zoo! :)
Kommer även en del folk som jag känner, och hoppas på att få träffa Carro med familj imorgon! :)



Jag har ingen speciell lust att blogga nu när det är som det är!
Vi går bara och väntar på dessa jävla provresultat som knäcker en av väntan!!!
Så det får bli som det blir, men kommer tillbaks när jag orkar!
Men känner jag för att skriva så gör jag, som idag tex.



Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0